MOORSLEDE – NIEUWE UITBATER VOOR CAFETARIA VAN SPORTHAL
Eind juni gaan Norbert en Heidi met pensioen. Timothy gaat hen opvolgen en wordt zo de nieuwe uitbater van de sporthal in Moorslede. Hij wil het werk van Norbert en Heidi verderzetten door alle sportclubs van de gemeente tevreden te stellen in zijn sporthalcafé ‘Sport’o’bello’. Timothy is nu nog buschauffeur […]